In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul
CELHOME, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de
CELHOME ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
Dreptul de returnare a produselor
RETURNARE PRODUSE, IN VEDEREA RAMBURSARII (RENUNTAREA LA CUMPARARE DE CATRE PERSOANELE FIZICE):
Coletele retur se trimit numai prin curierat rapid, costul transportului fiind suportat de catre cumparator. Nu vom accepta retururile sosite prin alta metoda de livrare
Pentru a solicita returnarea unui produs in urma unei comenzi plasate pe site (in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului), va rugam sa completati formularul de retur aflat la sectiunea Politica de Retur. Costurile de expediere ale returului sunt suportate de catre cumparator cat si costurile cauzate de deteriorarea produsului in urma transportului retur.
Datele bancare sau postale pentru rambursare (nume complet titular, IBAN fara spatii si banca sau nume, adresa si oficiu postal) se expediaza pe e-mail, la adresa info@celhome.ro, precizandu-se, totodata, si numele pe care s-a efectuat comanda, un numar de telefon precum si seria si nr. facturii. Comandand in magazinul nostru, va dati acordul pentru returnarea banilor prin una dintre cele doua metode precizate.
Nu se trimit colete cu ramburs.
Taxa de expediere catre noi o suporta clientul. In cazul in care clientul realizeaza o comanda si returneaza produsul/produsele, acestuia i se va reduce taxa de transport din contravaloarea comenzii. Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice.
Conform OUG nr. 34/2014, renuntarea la cumparare se poate notifica in scris in termen de 14 zile calendaristice (termen in care se si expediaza produsul inapoi, dupa trimiterea notificarii).
Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate, inclusiv ambalajele acestora (pentru care se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). Daca produsele au fost deteriorate si nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric. Produsele care fac parte din categoria lenjeriilor intime nu se pot schimba sau returna.
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti sa schimbati produsul cu alt model pe motiv ca v-ati razgandit in privinta modelului ales sau doriti returnarea produsului si restituirea banilor. Puteti opta si pentru returnarea banilor, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea comenzii.
Pentru stabilirea condiţiilor de returnare a produsului, contactati-ne la adresa de e-mail din pagina de contact in care sa specificati motivul pentru care returnati produsul impreuna cu o poza a defectului vizibil (in cazul in care este posibila fotografierea) sau folositi formularul de retur din cadrul site-ului. Returul va fi solicitat in maxim 48 de ore de la primire altfel nu va fii luat in considerare. Va multumim!
Nota:
Pentru produsele returnate in vederea rambursarii valoarea transportului in cazul returului nu va fi restituita, clientul va primi doar contravaloarea bunurilor achizitionate fara taxa de transport.
Conform O.G. Legea nr. 449/2003 și U.G. 34/2014 care descriu condițiile de acceptare a retururilor din partea cumpărătorilor, returul se poate face doar de catre persoanele fizice.
Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice, astfel RETURURILE intre doua societati nu sunt acceptate, produsele beneficiaza de GARANTIE si/sau de service.
Persoanele juridice, incluzând aici și PFA-urile, vor trebui să respecte prevederile din certificatul de garanție, care menționează condițiile de acordare și refuzare a cererii de reparatie pe garanție.
Produsele achizitionate se pot returna conform O.G. 34/2014 insotite de certificatul de garantie si in aceeasi stare in care au fost receptionate de Cumparator, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice.
Pentru produsele folosite banii nu se vor returna, acestea pot beneficia de garantie 24 luni de la data achizitionarii.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc odata cu confirmarea comenzi. Imediat dupa confirmare, factura fiscala se emite automat si nu la plasarea comenzi.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Banii se returneaza in termenul legal de 14 zile de la solicitarea returului.
In cazul in care clientul a beneficiat de Livrare Gratuita (costuri de livrare suportate de CELHOME, la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii din suma de returnat.
Cererea de retur poate fi inregistrata
aici